ظرف دارو پت
نوشته شده توسط : zoroufpet

 ظرف دارو پت چیست؟

آیا تا به حال به پایین یک محصول در یک بطری یا شیشه پلاستیکی نگاهی انداخته اید تا ببینید از چه چیزی ساخته شده است؟ احتمال زیادی وجود دارد که شما با ظروفی که از پلی اتیلن ترفتالات PETE یا PET ساخته شده است، روبرو شده باشید. این ماده مقاوم در برابر شکستگی است و می تواند به اندازه بطری های شیشه ای یا شیشه ها شفاف باشد. PET در بسیاری از صنایع به عنوان ماده بسیار عالی انتخاب می شود.

عواملی مانند مقاومت شیمیایی، نسبت مقاومت به وزن، خاصیت ضد خرد شدن و کم هزینه بودن محصول باعث شده است که این محصول به یک راه حل قابل دسترسی برای بسته بندی محصولات مصرفی تبدیل شود. ظرف پت دارو با شفافیت و کیفیت عالی، از محبوب ترین ظروف برای بسته بندی دارو و مواد غذایی و حساس هستند. فرایند تولید انعطاف پذیر تنوع طراحی تقریباً نامحدودی را به این ظروف بخشیده است.

ظرف دارو پت

ابتدا می خواهیم چند باور غلط در مورد ظروف پت را اصلاح کنیم.

برخی از بطری ها و ظروف پلاستیکی قابل بازیافت نیستند بله، شرکت های بازیافت و مدیریت پسماند وجود دارند که محدودیت هایی در مورد برخی محصولات پلاستیکی دارند اما در کل شما باید بتوانید هر کالای پلاستیکی را که از یک فروشگاه مواد غذایی  یا داروخانه ها خریداری می کنید بازیافت کنید زیرا این امری شدنی است، پس نگران نباشید، محدودیت عدم بازیافت ظرف دارو پت شامل همه شرکت های بازیافت نمی شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

ظرف دارو پت





:: برچسب‌ها: ظرف دارو پت , ظروف پت , ظرف پت دارو , ظرف پت ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: